torsdag 11. september 2008

Veggbedet på nordsiden påbegynt


I går ettermiddag og i kveld har jeg spavendt jorda i nesten halve bedet langs veggen på nordsiden. En del stein er også lagt på plass. Bedet lages med tre "terasser". Det blir bra høyde på det.

Jeg tror det kommer til å bli bra!

Det er godt å ha begynt på dette bedet. Det går myyye fortere med dette enn det gjorde med gjerdebedet, for her er det ikke noe rot-ugress som jeg trenger å rense ut. Jeg kan nøye meg med å spavende og nappe ut det lille ugresset jeg finner, fjerne mose, gress og vassarve - og legge jorda sånn som jeg vil ha det.

Kanskje jeg blir ferdig med det før snøen kommer :D

1 kommentar:

Anonym sa...

Gratulerer med ny hageblogg!
Så fine bilder fra hagen din! Stilige bed du lager - mye mer spennende enn navnet (gjerdebed). :)