tirsdag 30. september 2008

Ånei, så spreke vi blir da.....

Seks-åringen har begynt på turn. Kjempeflott!

De har for få trenere.

Ikke-så-flott.....

Selv har jeg aldri gått på turn - makeligheten er medfødt.....så jeg har i bunn og grunn ikke peiling på hva det går ut på. I tillegg til medfødt latskap og ervervet dårlig form så røyker jeg jo...hva er da mer selvfølgelig enn at fruen ender opp som

TURNTRENER!!! :

Stakkars unger....her skal jeg altså drive med noe jeg overhodet ikke kan noe om en dag i uken...og SVETTE!

Stakkars meg...

I dag har jeg spist meg kvalm på varm nystekt eplekake med vaniljeis til :P i stedet for å spa ned de løkene som kom i posten. Godværet skal iflg. Yr fortsette i morgen så ...

9 kommentarer:

solfrid sa...

Skikkelig bra, Rita. Eplekake er bedre enn turn. Bommen er skikkelig ugrei, minnes jeg fra min korte karriere som turner. Flinkemamman :o)

Marit sa...

Nå ble jeg imponert! Stå på, Rita!

solfrid sa...

Smileysen min ble en klovn. :o)

Mona sa...

Hihihhi

Hva gjør man ikke for barna. Utrolig sporty av deg å stille opp.

Lykke til :)

Anonym sa...

Wow! Imponerende å våge seg utpå uten å kunne. Du lærer sikkert! :)
Stå på!

potentilla sa...

Ta en dobbel kropert salto som en rolig begynnelse. Etterhvert tror jeg et kinesisk trenerkurs må være tingen. Sørg for at ungene ikke får sett foreldrene på minst fem år - og, voila - du er landslagstrener :-D

Mokki sa...

*fnis* du er jammen ikke opprådd når det kommer til stykket ;) Å ta på seg turntrener jobben står det respekt av !

Rita Hogefeld sa...

He-he. Jeg er heldigvis ikke alene, vi er fem stykker sammen. Og de andre vet heldigvis hva de driver med ;)

Jeg får opplæring......

Men fytterakkern - åsså turn da. Det var altså en bransje jeg aldri trodde jeg skulle komme borti :oD

Anonym sa...

Im-po-NERT!!