mandag 24. november 2008

Hjemkommet, og syke-gressenke

De siste dagene har jeg vært på besøk hos eldstedatteren. Det har vært familieseminar - eller som datteren litt små-sarkastisk kaller det - "terapi for hele familien". Hun liker ikke "å snakke om det", og mener på det mest bestemte at å snakke om ting ikke hjelper nevneverdig på noesomhelst.

Nuvel, vi kom gjennom "terapien" med æren i behold og uten å bli uvenner ;)

Rehabiliteringen går ellers så det suser - nesten for bra. Ikke en eneste nedtur siden hun starta for over ett år siden. Nå er hun i full gang med tilpasset utdanning og bruker to dager i uken på skole. Planen er videre å fortsette utdannelse etter at rehabiliteringen er avsluttet, men da som fulltids-student og for egen regning og risiko.

Min kjære hoppa ned fra ett lastebilplan i dag på jobb, og vred benet når han landa. Hva han har gjort seg gjenstår å få rede på, han endte opp i en ambulanse og befinner seg nå på helse-nord sitt etablissement i Tromsø. Benet vil ikke bære ham og han ligger nå på gangen på sykehuset og venter på legen......på fjerde timen......

Det var særdeles upassende å prestere å skade seg akkurat nå like før julestria setter inn for fullt. Han skulle jo være bærer til lørdagen når julegavene skulle shoppes! Stakkar........

Hagerelatert: Frølista fra AGS har ankommet:D Jeg har brukt noe over en time på å oppdatere meg på hagegalbloggene. Etterhvert får jeg vel oppdatert meg på diverse hage-fora også.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det er koselig å høre at det går bra med jenta di. Jeg venter i spenning på neste hundekjøringsreportasje. ;)
Lykke til til henne, og til din kjære. Forhåpentligvis er han fort på beina igjen. Og husk nå å ta vare på deg selv du også da.

Britt Åse sa...

Virkelig flott å høre om dattera! Grattis så langt :-D
Vi får tro at mannen kommer seg på beina relativt raskt, så du slipper å bære pakkenellikene dine sjøl. Moahaha!