torsdag 28. februar 2013

Litt nytt


på plantefronten må man ha, sant?







5 kommentarer:

Villrose sa...

He-he! Gjelder å være rask på labben for å sikre seg noen godbiter :-)
Undertegnende har også lagt inn en liten, liten bestilling...

Aud sa...

Artig med noe nytt i hagen ja, mye lekkert du har bestilt. Du har noe å glede deg til her.
Ha en fortsatt fin kveld:-)

UrsfjordAlpines sa...

Du begynner å få vårfornemmelser av mildværet du også ser jeg...... :-)
Hilsen Viggo

primula sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
primula sa...

Nifst å bestille levende planter så tidlig, så jeg forholdt meg rolig da disse ble lagt ut. Men i dag sprakk også jeg, -bestilte barrotsstauder jeg og .Søren! ;)Og lykke til med flotte stauder!! Gleder meg til sommeren! Ikke langt unna nå!!