mandag 8. desember 2008

Min første utmerkelse :)


Røsslyng har gitt meg denne - min aller første utmerkelse. Det var altså det aller koseligste jeg har opplevd på ukevis :D

Den medfølgende teksten:

"The blog invests and believes the PROXIMITY - nearnessin space, time and realationship! These blogs are exceedingly charming. These kind bloggers aim to find and be friends. They are not interested in prices or self-aggrandizement. Our hope is that when the ribbons of these prices are cut,even more friendship are propagated. Please give more attention to these writers!Deliver this award to eight bloggers who must choose eightmore and include this cleverly written text into the body of their awards."

"Denne bloggen investerer i og tror på NÆRHET- nærhet i rom, tid og forhold! Disse bloggerne er usedvanlig sjarmerende og søte, og formålet er å finne og å være venner. De er ikke opptatt av utmerkelser og selvhevdelse. Vårt håp er at når båndene på disse utmerkelser er kuttet, vil enda flere vennskap ha forplantet seg. Vær vennlig å gi litt ekstra oppmerksomhet til disse! Gi denne utmerkelsen til åtte bloggere, som igjen må velge seg åtte nye. Inkluder denne teksten på utmerkelsen deres".

Da gir jeg den videre til:

Pusepilde

Mona

Anne Marie

HildeG

Torill

Potentilla

Smgj

Solfrid

Så ønsker jeg alle en riktig fin adventstid. På grunn av defekt modem på hjemmebane er jeg lite på nett for tiden, så nå sitter jeg og sniker meg til litt nett-tid i arbeidstiden.......

4 kommentarer:

solfrid sa...

Takk. Sender den tilbake jeg. Synes alle bloggene jeg leser fortjener skryt. *stoor klem*

solfrid sa...

Hvordan går det med mannen i gips?

Mona sa...

Tusen takk. Jeg velger å komme inn hit for å se på den når jeg trenger det. Jeg får ikke kopiert inne en jævla dritt!!! i min blogg. ARG!

Klem

potentilla sa...

Ojoj, tusen takk....
Jeg trodde nesten din Florence Nightingale tilværelse hadde slukt deg helt :)
Med lampe og alt..