onsdag 15. april 2009

Som katten rundt grøten.....

Ikke riktig rundt grøten da, men varm fisk gjør samme nytten :D

Vi har nytt kamera, ett Olympus 790 SW og jeg strever forferdelig med å få gode bilder på det. Hverken farger eller lys blir som forventet, og jeg stiller og stiller og prøver alle mulige innstillinger uten å få det til. Denne lille videosnutten er tatt innendørs i dagslys fra vinduet. Håpløst :(

Kameraet er vanntett og støtsikkert og det kan jo være en fordel her i Nord-Norge og med mitt bruk. Jeg så for meg å fotografere planter i regnvær uten å være redd for kameraet, men hva hjelper det når jeg ikke greier å få skikkelige bilder på det? Ikke fulgte det med noen skikkelig bruksanvisning heller og jeg skjønner ikke hva halvparten av de ikonene jeg ser på skjermen betyr.......

Vi planlegger sommeren. Slik det nå ser ut kommer min kjære og jeg til å tilbringe to helger sammen i sommer. Noen helger skal jeg på "mitt" og noen helger skal han på "sitt" (les: fisketurer og sånt). Jaja, så blir vi ikke leie av hverandre om ikke annet......Men på campingturen til Luleå med ungene - DA blir vi sammen :)

Ingen kommentarer: