onsdag 24. juni 2009

Oppstart basseng

Sist bursdag fikk jeg flere løkpakker av eldstejenta i gave - og her er noe av innholdet. Disse her er usannsynlig lekre med den hvite kante på kronbladene. Jeg håper den kommer igjen til neste år :)

Dagen i dag har gått med til å få bassenget i gang. Varmeren er koblet, slangeklemmer skiftet og hullete slange reparert. Jeg har fisket og fisket lauv og annen dritt opp av vannet, renset kantene med spesial-rensemiddel, lagd klor-løsning og hatt i vannet. Nå står pumpen og går der ute, så kanskje har vi klart vann i morgen. Noen kjemikalier var det tomt for og er bestilt fra Grønt Fokus. Jeg håper vannet likevel blir så klart som vi ønsker og at det blir badevær til helga :)

Og så har jeg fått luka i gulrotbedet til ungene, i jordbærkarmene og i bedene på nordsiden. Nå begynner det å flaske seg her :D

Ingen kommentarer: