mandag 3. august 2009

Trivelig hagehelg :)















Her litt beskrivelse av søndagen da Miamaria, Oddrun og jeg dro til Randi på besøk. Dette er en av de vakreste hagene jeg vet om og det er en nytelse å være der - alltid :) Ikke bare er hagen fantastisk, vertskapet er også av det meget trivelige og generøse slaget. Når man så i tillegg drar sammen med to unge damer som er både morsomme, hyggelige og like tussete etter hage og planter som jeg selv - da MÅ det bli vellykket :D
Sånn ellers så er det i varmeste laget nå, og altfor, altfor tørt. Vi kunne absolutt trenge en skikkelig regnskylling nå. I dag stoppa temperaturmåleren på 28 varme grader og jeg oppholdt meg mest i skyggen - eller i bassenget.
Plenklipperen har takka for seg omsider. Ny innkjøpt i dag. Og avløpet fra kjøkkenet i sokkel-leiligheten er tett så når vi bruker vann oppe så kommer det opp i vasken nede. Og det stinker!!! Rørleggeren som var her i dag strevde i over to timer uten å greie å få åpnet rørene. I morgen kommer spylevogn.....jeg er spent på åssen tarkettgulvet i kjelleren takler den jobben :(

3 kommentarer:

potentilla sa...

Misunnelig....:(

Anonym sa...

Takk for hyggelig besøk!
Anthyllis vulneraria er navnet på den som hadde frøplanter i nærheten av seg og som dere fikk hver deres av.

Den fremdeles anonyme Randi M.

Alexia sa...

Misunnelig æ åsså.....